הגינקולוג המומחה שנאשם: האמת המזעזעת מאחורי חדרי הטיפול

כתב אישום חמור נגד רופא גניקולוג: חשד לעבירות מין במספר מטופלות

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום חמור נגד ד"ר מנחם אלקלעי, רופא גניקולוג בעל מוניטין, בגין ביצוע עבירות מין חמורות כלפי מטופלות. כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין מיטל מור מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), מייחס לנאשם מספר רב של עבירות אינוס במרמה לגבי מהות המעשה וכן עבירות מעשה סדום במרמה.

ד"ר אלקלעי, מומחה בתחום רפואת הנשים והמיילדות וכן באורוגניקולוגיה, שימש בתקופה הרלוונטית כמנהל היחידה לאורוגניקולוגיה באגף נשים ויולדות במרכז הרפואי "שיבא" בתל השומר ובבית החולים "פוריה". בנוסף, טיפל במטופלות באופן פרטי במרפאותיו בערים מודיעין ורמת גן.

על פי כתב האישום, בין השנים 2013-2021, ניצל ד"ר אלקלעי את מעמדו ואת האמון שניתן לו על ידי המטופלות בתשעה מקרים שונים. במהלך בדיקות גניקולוגיות וטיפולים רפואיים, הוא ביצע בהן מעשים מיניים חמורים במסווה של בדיקה רפואית. הנאשם החדיר את אצבעותיו לנרתיקן של המתלוננות ועיסה את הדגדגן שלהן, תוך שהוא מציג את הפעולה כחלק מהטיפול הרפואי.

במעשיו אלו, הנאשם בעל את המתלוננות, תוך השגת הסכמתן במרמה, כשחושב שהן מקבלות טיפול רפואי לגיטימי.

בית המשפט אסר על פרסום כל פרט שעשוי להוביל לזיהוין של המתלוננות, וכן אסר על פרסום כתב האישום במלואו, למעט הפרטים המצוינים בהודעה זו. בנוסף, הפרקליטות ביקשה להטיל על הנאשם תנאים מגבילים בדבר איסור עיסוקו ברפואת נשים.

הפרקליטות הדגישה את חומרת המקרים והצורך להגן על הציבור מפני מעשים דומים בעתיד.

כמעט נרצח על כפתור העצור: הזוועה שהתרחשה באוטובוס קווים

נערך עבור אתר המשפטן באמצעות: OpenAI

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן