פיצוי של רבע מיליון שקלים לתושב הדרום שנפגע בתאונת דרכים בעבודתו

איל כהן, עורך הדין מאשקלון, סייע לצעיר שנפגע בתאונת עבודה לקבל פיצוי כולל של 250 אלף שקלים

לפני כשלוש שנים נסע צעיר בשנות השלושים לחייו מאזור אשקלון ברכבו במסגרת עבודתו, הוא בוודאי לא תיאר לעצמו כשהתחיל את יומו, שאת יום העבודה הוא יסיים בבית החולים. אלא שרצה הגורל ובמהלך היום הוא היה מעורב בתאונת דרכים, על לא עוול בכפו, שעה שרכב אחר פגע בו בעוצמה בעוד הוא עמד בצומת ברמזור אדום.

כתוצאה מהתאונה הוא פונה למרכז הרפואי ברזילי  לקבלת טיפול רפואי כשהוא כאוב וסובל מהתאונה.

במרכז הרפואי אובחן כי בעקבות התאונה הוא סובל מחבלה בעמוד שדרה מותני ועמוד שדרה גבי. לאחר מספר שעות במיון הוא שוחרר לביתו, כשהוא מצווה למנוחה ולנטילת משככי כאבים להקלת כאביו.

בבדיקות שעשה בהמשך במסגרת הטיפול השוטף בקופת החולים, נקבע כי הוא סובל מבלטי דיסק בגבו. כמו כן הוא החל בסדרת טיפולי פיזיותרפיה על מנת לנסות ולשפר את מצבו, בנוסף לכך כתוצאה מהתאונה הוא נעדר מעבודתו 11 יום.

לאחר המקרה הוא פנה לעורך הדין איל כהן ממשרד עורכי הדין כהן-קריסי המתמחים בדיני נזיקין בבקשה כי יסייע לו.

מכיוון שמדובר בתאונת עבודה פנה עורך הדין כהן למוסד לביטוח לאומי להכרה בתאונה וקבלת פיצוי ואכן לאחר קיום וועדה בעניינו של הנפגע וקביעת נכות האיש קיבל 50 אלף שקלים מהמוסד לביטוח לאומי בעקבות התאונה.

בהמשך הגיש עו"ד כהן תביעה כנגד חברת הביטוח של הרכב לקבלת פיצוי על נזקי התאונה שנגרמו לנפגע.

בין שאר הטענות בכתב התביעה ציין עורך הדין כי "בעקבות התאונה נגרמו לתובע עד היום הנזקים הבאים הוצאות רפואיות, הוצאות נסיעה רבות וכן הוצאות נלוות, הפסד שכר בעבר, עזרה וסיעוד בעבר על בסיס בני משפחתו".

עוד תבע עו"ד כהן לפצות את האיש בגין נזקים עתידיים העלולים לפגוע בו בגין התאונה, לרבות "הוצאות רפואיות בעתיד לרבות הוצאות על טיפולים אלטרנטיביים ובכלל זה הוצאות שיקום, עזרה וסיעוד בעתיד, הפסד השתכרות בעתיד לרבות אובדן כושר השתכרות בעתיד וזכויות סוציאליות, צער כאב וסבל".

בהסכם פשרה שנחתם לאחרונה בין הצדדים נקבע כי בעקבות התאונה יפוצה האיש ב-200 אלף שקלים בגין נזקיו מהתאונה, בנוסף לפיצוי מהביטוח הלאומי וסך הכל הוא קיבל בעקבות התאונה 250 אלף שקלים.

50,000 ש"ח מענק: כך משרתי מילואים יכולים לזכות בקרקע בפריפריה

עו"ד איל כהן, צילום: אלבום פרטי
עו"ד איל כהן, צילום: אלבום פרטי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן