מאחורי המסך: כיצד הפכו הרשתות החברתיות לכלי בידי טורף מיני

כתב אישום חמור נגד שחר יעקבי בגין עשרות עבירות מין בקטינות באמצעות הרשתות החברתיות

באר שבע – פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום חמור נגד שחר יעקבי, בן 38 ממושב ניר חן, בגין עשרות עבירות מין שביצע בקטינות באמצעות הרשתות החברתיות.

על פי כתב האישום שהגישה עו"ד שלומית מלקו, מפרקליטות מחוז דרום, במהלך השנים 2023-2024, יעקבי יצר קשר במספר הזדמנויות שונות עם קטינות בגילאי 11-15 באמצעות הרשתות החברתיות "טיק טוק", "אינסטגרם" ו"סנאפ צ'ט". במסגרת ההתכתבויות, יעקבי ביקש מהקטינות, כשהוא מודע לגילן הצעיר, לשלוח לו סרטונים ותמונות אינטימיות שלהן תוך כדי שהוא מדריך אותן מה לצלם.

במסגרת הפעולות המתועדות, הקטינות תעדו את עצמן באמצעות הטלפון הנייד ושלחו ליעקבי תמונות וסרטונים שלהן בעירום מלא וחלקי, נוגעות בעצמן לא פעם תוך שהן מציינות את שמו, מחדירות חפצים או אצבעות, יושבות או עומדות בתנוחות מסוימות ועוד. באחד המקרים שלח יעקבי תמונות של איבר מינו לאחת הקטינות. למרות בקשות חלק מהקטינות למחוק את הסרטונים והתמונות מיד לאחר שליחתם, יעקבי שמר את כל הסרטונים והתמונות בטלפון הנייד שלו.

לנאשם יוחסו עבירות של אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים. במקביל להגשת כתב האישום, הוגשה כנגד יעקבי בקשת מעצר עד תום ההליכים.

קרדיט: התמונה נוצרה בעזרת DALL-E, כלי מבית OpenAI

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן