מעבר לקבוצה: האיש שהפך את טלגרם למלכודת מסוכנת לצעירות

כתב אישום חמור נגד תושב תל-אביב בגין ניהול קבוצות טלגרם להפצת תכנים מיניים של קטינות

פרקליטות המדינה הגישה הבוקר – יום ה', כתב אישום חמור נגד פרנסואה מזרחי, בן 25 מתל-אביב, בגין ניהול קבוצות טלגרם בהן הופצו תמונות וסרטונים מיניים של 24 צעירות ישראליות, יותר ממחציתן קטינות. התכנים הופצו ללא ידיעתן או הסכמתן של הקורבנות, וכל זאת תמורת תשלום.

בכתב האישום שהוגש על-ידי עורכות הדין ענבל קליין ויעל בן-שמחון ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, מתוארת פעילותו השיטתית של מזרחי, אשר הקים וניהל 16 קבוצות ייעודיות באפליקציית הטלגרם. בקבוצות אלה, הוא הפיץ והחזיק בתמונות וסרטונים בעלי אופי מיני, בהם צעירות וקטינות ישראליות בזמן ביצוע אקטים מיניים, וכל זאת ללא ידיעתן וללא הסכמתן של הנפגעות. בקבוצות אלה היו חברים כ-2,100 משתמשים, אשר שילמו כדי לצפות בתכנים המיניים.

על פי כתב האישום, מזרחי הפיץ את התכנים עם שם המשתמש של הנפגעות ברשתות החברתיות, מה שאיפשר למשתמשים בקבוצות לזהותן, לאתרן, ולפנות אליהן באופן אישי. בין התמונות והסרטונים שהופצו, היו גם תכנים של נשים צעירות דתיות וחרדיות, תכנים שהוגדרו כ"בלעדיים" ו"לא הופצו קודם לכן".

מזרחי גבה דמי כניסה שנעו בין 200 ל-500 ש"ח עבור הצטרפות לקבוצות הסגורות, ותיאר את הקבוצות כמכילות "תוכן ישראלי מטורף ובלעדי שמתעדכן מדי יום". בנוסף לתכנים אלה, בחקירתו נמצא כי מזרחי החזיק וצרך אלפי תכנים פדופיליים, בהם נראים קטינים וקטינות בעירום מלא או חלקי, מקיימים יחסי מין בינם לבין עצמם או עם בגירים.

בכתב האישום נחשף כי מזרחי פרסם בשתי קבוצות טלגרם אותן ניהל, מודעות למתן שירותי זנות של אישה בגירה. מדובר על עבירה חמורה נוספת של פרסום שירותי זנות, שהובילה להגשת כתב אישום נוסף נגדו.

במהלך החקירה שנוהלה על-ידי מחלק פשיעה מקוונת של מחוז תל-אביב, תוארו הנזקים הכבדים שנגרמו לנפגעות העבירה. הטרדות בלתי פוסקות בעלות אופי מיני ברשתות החברתיות, מצוקה נפשית, פחדים וחרדות, ואף קשיים חברתיים הם חלק מהתוצאות של הפצת התכנים. חלק מהנפגעות נאלצו לעבור בתי ספר, להתחיל טיפול פסיכולוגי או תרופתי, וסבלו מקשיי אכילה ושינה.

במקביל להגשת כתב האישום, פרקליטות המדינה הגישה בקשה למעצרו של מזרחי עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. הפרקליטות מדגישה את חומרת העבירות ואת הסיכון הנשקף מהנאשם להמשך ביצוע עבירות דומות בעתיד.

נערך עבור אתר המשפטן באמצעות: OpenAI

משבר המעונות: שר העבודה יוצא למאבק משפטי על עתיד הפעוטות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן