הוגש כתב אישום נגד האישה שתקפה את השר בן גביר

תקיפת עובד ציבור והפרעה לשוטר: כתב אישום נגד אישה שתקפה את השר איתמר בן גביר

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כתב אישום חמור נגד אישה שהואשמה בתקיפת השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ובהפרעה לשוטר במהלך מילוי תפקידו. האירוע התרחש ביום שישי, 6 בספטמבר, בשעות הצהריים, במהלך טיול משפחתי של השר בן גביר בחוף הים בתל אביב.

על פי כתב האישום, במהלך טיול משפחתי של השר בן גביר, הנאשמת התקרבה לעבר השר ותקפה אותו על ידי השלכת כדור של חול לכיוונו. כתוצאה מהשלכת החול נפגעו גם אנשי צוות האבטחה של השר ושוטר שהיה במקום. השוטר שזיהה את התקיפה פנה לנאשמת וביקש ממנה להתקרב, אך היא סירבה והחלה לברוח לכיוון המים.

הנאשמת, שהייתה לבושה בבגד ים, סירבה לבקשות השוטר לצאת מהמים, למרות קריאות חוזרות ונשנות מצדו. רק לאחר דקות ארוכות ושכנועים מצד מכר שלה, היא נאותה לצאת מהמים. בעקבות סירובה לציית להוראות השוטר, היא הואשמה גם בהפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

חקירה ומעצר

לאחר יציאתה מהמים, הנאשמת עוכבה לחקירה בתחנת המשטרה. בשל חשד לתקיפת נבחר ציבור, ושיתוף פעולה חלקי במהלך החקירה, הוחלט להשאיר אותה במעצר. בחקירה הראשונית הכחישה הנאשמת את מעורבותה בתקיפה, אך לאחר הצגת ראיות נוספות, היא שינתה את גרסתה והודתה במעשה. לטענתה, המעשה נבע מתסכול שחשבה כי על השר לעסוק בעניינים חשובים יותר בזמן של מתיחות ובמקום לבלות בחוף הים.

ערעור ודחיית הבקשה לשחרור ממעצר

בערב המעצר, בסמוך לחצות, עורך דינה של הנאשמת הגיש ערעור על מעצרה, אך בית המשפט דחה את הבקשה. השופט נעתר לבקשת המשטרה להאריך את מעצרה, בטענה כי יש צורך בהמשך החקירה, וביצוע פעולות נוספות שחשש לשיבושן. השופט הדגיש את חומרת התקיפה ואת הצורך למצות את החקירה לאור נסיבות האירוע.

כתב האישום שהוגש על ידי חטיבת התביעות של משטרת תל אביב מייחס לנאשמת עבירות של תקיפת עובד ציבור והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. במקביל, המשטרה הצהירה כי היא רואה בחומרה רבה פגיעה בנבחרי ציבור באשר הם ללא קשר לשייכות פוליטית, ותפעל כלפי כל מי שינסה לפגוע באנשי ציבור ובאזרחים בכלל, באופן שיוויוני וללא משוא פנים.

חלמתם על פיצויים? מענק מיוחד של אלפי ש"ח מביטוח לאומי לתושבי עזה

בן גביר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן