תקיפת מנהל בית ספר: כתב אישום חמור נגד חמישה תוקפים ביניהם קטינים

ניידת משטרה

פרקליטות המדינה הגישה כתב אישום חמור לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד חמישה נאשמים, בהם שני קטינים, בגין תקיפה אלימה שאירעה בבית ספר בבקעת הירדן

הפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד מלכיאל שמולביץ, נס גורליק וזהר סבאח ושני קטינים כבני 17, שתקפו באלימות אנשים ששהו בבית ספר בבקעת הירדן, בין היתר את מנהל בית הספר. כמו כן ביקשה הפרקליטות מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד פועה בן טוב, לפני כשבוע הותקף אחד מהנאשמים הקטינים על ידי אנשים שיידו לעברו אבנים והוא נפצע בראשו. הקטין עקב אחר התוקפים וסבר כי נכנסו לתוך שטח בית ספר הנמצא בסמוך לחווה בבקעת הירדן ועדכן בכך את זהר סבאח, בעל החווה. סבח עדכן את הנאשמים האחרים במתרחש ובהמשך נכנסו הנאשמים מספר פעמים לבית הספר עם אלות, הכו ובעטו במספר אנשים ששהו בבית הספר, בין היתר במנהל בית הספר, וגרמו לחלקם שברים בחלקי גופם. בהמשך גררו את מנהל בית הספר אל מחוץ לשטח בית הספר, הכניסו אותו לרכבם ונסעו איתו מרחק קצר עד להעברתו לידי כוחות הביטחון.

כתב האישום מייחס לנאשמים, כל אחד על פי חלקו, ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, חטיפה, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, הסגת גבול ואיומים.

נקמה כפולה: חוסלו מחבלים ממתקפת 7.10 שהיו אחראים לפיגועים גם באיו"ש

ניידת משטרה
צילום: דוברות המשטרה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן