גניבה בחצאית? תושב ירושלים נתפס בשיטה שלא תשכחו – הוגש כתב אישום

בחצאית ושני פלאפונים: מאבק המשטרה נגד עבירות רכוש בירושלים

מאבק המשטרה כנגד עבירות הרכוש, הוביל למעצרו של תושב ירושלים אשר ניצל עיסוקם של קורבנותיו וגנב מרשותם את מכשיר הטלפון הנייד. הוא נעצר על ידי השוטרים בירושלים לחקירה שהושלמה, הוגש נגדו כתב אישום המצטרף לכתב אישום נוסף שהוגש בימים האחרונים כנגד נאשם שפגע בביטחונם וברכושם של אזרחים.

בתאריך 6.10 הוזעקו שוטרי לב הבירה ויס"מ מחוז ירושלים אל בית עסק לממכר בגדים במרכז העיר, בעקבות דיווח של בעלי עסק על אודות מעשיו של הנאשם לאחרונה במקום. הנאשם, תושב העיר בשנות ה-30 לחייו, נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

גניבה בחצאית: ככה הוא החביא את המכשירים הסלולריים

מחקירת המשטרה ועל פי עובדות כתב אישום שהוגש נגדו, כבר בתאריך 24.9 הגיע הנאשם אל חנות זאת ונטל לידיו חצאית המוצגת למכירה בחנות. לאחר מכן, ניגש אל עבר דלפק הקופות שם הבחין במכשיר הפלאפון של בעל החנות שהיה עסוק באותה העת בעסק, הניח את החצאית על המכשיר הסלולרי והרימם יחד חזרה לחיקו. לאחר מכן, עזב את המקום כשהפלאפון שגנב ברשותו. לדברי בעליו של המכשיר שנגנב, הבחין בכך רק לאחר זמן ארוך.

בתאריך 6.10, זמן קצר לפני שהוזעקו השוטרים למקום, הבחין עובד העסק באותו חשוד מסתובב פעם נוספת בחנות ובידו חצאית. העובד שזיהה כי מדובר באותו אדם שגנב שבועות קודם לכן את הטלפון הנייד, דיווח במהירות לבעלי העסק שהזעיק את השוטרים וסיפר בעדותו על אותו מקרה קודם.

בתוך כך, ימים קודם למעצרו, התקבלה תלונה מבעליו של עסק לממכר מזון כי בעת סגירת העסק בשעת לילה מאוחרת, במהלכן ניגש לרוקן את האשפה וכששב, הבחין כי מכשיר הטלפון הנייד בשווי אלפי ש"ח ושהיה מונח על דלפק העסק, נגנב. כעבור מספר ימים, הגיע המתלונן אל חוקרי המשטרה בתחנת לב הבירה כשברשותו סרטון מצלמת האבטחה של העסק והעבירו לידי החוקרים שמיד הבינו כי מדובר הרי באותו נאשם מחנות הבגדים שעצור.

במסגרת חקירתו, ותוך שימי מעצרו הוארכו מעת לעת בבית המשפט, גובשה תשתית ראייתית כנגדו בשל מעשיו. בימים האחרונים הושלמה חקירתו והיום – שלישי, הגישה יחידת התביעות של מחוז ירושלים את כתב האישום נגדו בגין 2 המקרים ובעבירות של גניבה במועדים השונים, לצד בקשה להורות על הארכת מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כתב אישום זה, מצטרף לאחד נוסף שהוגש בתחילת השבוע הנוכחי, הודות לחקירה מהירה ומקצועית שערכה תחנת לב הבירה. ביום ראשון הוגש על ידי יחידת התביעות של מחוז ירושלים כ"א כנגד תושב מזרח העיר בשנות ה-40 לחייו, שגנב במספר מועדים ובמקומות שונים, מכשירי טלפון סלולרי ואופניים חשמליים.

על פי עובדות כתב האישום שהוגש, הנאשם הגיע אל סניפי רשת מזון מהיר מוכרת במרכז העיר ירושלים, בו בזמן שחלקם של עובדי המקום שהו שם ועסקו בסגירת הסניף לאחר יום עבודה ולמרות שכך, עובדה זאת לא הרתיע את הנאשם שנכנס בעורמה וגנב לכל הפחות 3 טלפונים ניידים בשווי כספי רב. במקרה נוסף, הגיע הנאשם אל רחוב בן יהודה בירושלים, שם החנה אדם את אופניו החשמליים עת נכנס אל בית עסק סמוך. בתוך כך, הגיע גם הנאשם למקום וגנב את האופניים.

לאחר שאותר ע"י צוות שיטור עירוני ירושלים ב"חושה" וברשותו רכוש (מצלמות אבטחה) החשוד כגנוב, הוא נעצר לחקירה ולאחר שהסתיימה, הגישה כאמור יחידת התביעות את כתב האישום נגדו בבית המשפט, בגין 4 עבירות של גניבה, זאת לצד בקשת התביעה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

קצין החקירות בתחנת לב הבירה, מפקח אוסאמא אבו-גנב, ציין: "מדובר בנאשם רצידיוויסט שלא נרתע מהחוק ומעונשים כלפיו, שב לסורו פעם נוספת ופוגע בביטחון הציבור וברכושו. מיד עם קבלת התלונה על מעשיו, פתחנו בחקירה והוא נעצר. חשוב שבכל מקרה שכזה, דיווח יגיע לידי המשטרה בהקדם ורק כך נמנע בין היתר את המקרה הבא. לאחר שהושלמה חקירתו, הגישה יחידת התביעות כתב אישום נגדו וכולי תקווה, שהנאשם יפיק את הלקח ממעשיו וישוב למוטב".

צילום: דוברות המשטרה

מדד המחירים לצרכן החדש: הנתונים המלאים ואיך זה משפיע עליכם? – כיף

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן